CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició "Sinestèsia de color i paraula"

• 10 maig - 2 juny 2024

• Sala d'Exposicions

L'artista d'Ontinyent Paco Bolinches Serna presenta la seua exposició "Sinestèsia de color i paraula" on combina la poesia amb l'obra pictòrica i fa un repàs al seus anys en Caracas.

Podreu visitar-la fins diumenge 2 de juny en el següent horari:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Curs òpera UV

• 29 maig 2024 - 16:00-19:00h.

• Saló d'Actes

Dimecres 29 de novembre tindrà lloc la 5a sessió del curs d'òpera que ha organitzat La Nau Gran per a l'alumnat del Campus d'Ontinyent.

Taller AMCO

• 30 maig 2024 - 16:00h.

• Sala Cafeteria

Des de l'AMPA de l'IES L'Estació d'Ontinyent finalitza el cicle de xarrades amb una sessió dedicada a la sexualitat. La psicòloga Silvia Palau serà la responsable de facilitar consells per introduir el diàleg de sexe amb els nostres fills i filles.

Setmana Negra 2024

• 30 maig 2024 - 19:30h.

• Saló d'Actes

El Cine Club Utiye i el Club de Lectura d'Ontinyent organitzen un any més la Setmana Negra amb diferents actes que tindran lloc al Centre Cultural:

• Dijous 30/5: acte inaugural amb l'escriptor Aro Sáinz de la Maza.

• Divendres 31/5: pel matí, xarrada "La novel·la negra en llengua catalana. Recorregut per la història  del gènere”, per Àlex Martín Escribà. I per la vesprada, xarrada de dos escriptors que ens presenten les seues obres: Àlex Martín i Jordi de Manuel.

• Dijous 6/6: presentació doble de dos escriptors valencians, l’alcoià Silvestre  Vilaplana amb el tancament de la trilogia de la inspectora Araceli Lavila "Àngels de la mort" i el xativí Xavier Aliaga, amb la darrera novel·la negra de títol molt suggerent "Això no és un western".

• Divendres 7/6: presentació de la novel·la "Igual que ayer" del periodista i escriptor Eduard Palomares.

• Dissabte 8/6: lliurament del Premi Ontinyent Negre 2024 a la periodista i escriptora Rosa Montero.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
                - El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
                Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI