CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició Rafa Penadés

• 9-30 setembre 2022

• Sala d'Exposicions

El pintor ontinyentí Rafa Penadés ens presenta la seua nova exposició on els paisatges urbans i marítims són els protagonistes.

La inauguració serà divendres 9 de setembre a les 20:00 h.

Horari de visites:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Exposició pintura Sant Rafel

• 22-30 setembre 2022

• Sala Cafeteria

Exposició de la VII Trobada d'Artistes organitzada per Font d'Art amb motiu de les festes del barri de Sant Rafel.

Horari de visites:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Concert intercanvi "La Morca" i "Grupetto"

• 1 octubre 2022 - 19:30h

• Saló d'Actes

La Rondalla "La Morca" d'Albaida i l'Orquestra "Grupetto" d'Ontinyent ens oferiran un concert dins del marc de la XIX Campanya de Concerts d'Intercanvis organitzats per la Generalitat Valenciana (Conselleria d'Educació, Cultura i Esports).

Concert AD Libitum

• 8 octubre 2022 - 10:00h

• Saló d'Actes

L'escola de música AD Libitum organitza el concert d'inauguració del curs 2022-2023 amb joves intèrprets de la xarxa d'escoles.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
- El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI