CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició CEIP Carmelo Ripoll

• 6 - 26 maig 2022

• Sala Cafeteria

El CEIP Carmelo Ripoll d'Ontinyent ens presenta la III exposició d'art infantil "Viure la mirada", que a més enguany ve acompanyada d'una mostra de fotografies amb motiu del 50 aniversari del col·legi.

Com a cloenda de l'exposició, dijous 26 de maig a les 18h celebraran un acte de clausura amb una breu presentació i una actuació musical .

Horari de visites:

Dilluns a divendres: 18-21h.

Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Unisocietat

• 12 maig 2022 - 19:00h

• Saló d'Actes

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Social, i els ajuntaments de diversos municipis, organitzen "Unisocietat": un cicle de conferències mensuals de temàtica diversa.

La conferència de maig serà "El paper de la formació al llarg de la vida en la universitat espanyola" i estarà a càrrec de Jose Eliseo Valle Aparicio (Departament de Didàctica i Organització Escolar - UV).

Exposició homenatge Berlanga

• 14 -29 maig 2022

• Sala d'Exposicions

La Càtedra d'investigació Luis García Berlanga de la Universitat CEU Cardenal Herrera ens presenta l'exposició "Un dólar para Berlanga. Un homenaje al director cinematográfico Luis García Berlanga en el centenario de su nacimiento" amb motiu del centenari del naixement del director.

L'exposició, composta per fotografies de persones que van treballar amb ell, s'inaugurarà dissabte 14 de maig a les 19:00h.

Horari de visites:

Dilluns a divendres: 18-21h.

Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Xarrada Dr. Ramón Ferri

• 19 maig 2022 - 19:30h

• Sala Previsora

L'Associació de Malalts Cardíacs i Anticoagulats d'Ontinyent organitza una xarrada sobre la eutanàsia i les cures pal·liatives, a càrrec del Dr. Ramón Ferri Espí, doctor en Medicina i Cirurgià del Servei de Cirurgia de l'Hospital Lluis Alcanyís de Xàtiva.

L'entrada és lliure fins complear l'aforament.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
- El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.