CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

III Congrés del Minifundi

• 3-4 febrer 2023

• Saló d'Actes

En paraules de l'organització: "Al III Congrés del Minifundi comptarem amb la participació d’un grup multidisciplinari d’experts que ens exposaran els seus coneixements i experiències sobre la situació actual. L’objectiu és fer front al futur des de la reflexió i autocrítica per a aportar idees, inquietuds i solucions. Una visió transversal del minifundi des de l’esperança."

Més informació i inscripcions: III CONGRÉS DEL MINIFUNDI – Foment de l'ecosistema empresarial rural (elviart.org)

Exposició "Imaginarium D3"

• 5 al 26 de febrer de 2023

• Sala d'Exposicions

Amelia Albert, Leandro Terol i Miguel Ángel Pons ens presenten una nova exposició col·lectiva on podrem gaudir d'obres de pintura i escultura en fusta.

La inauguració serà diuemenge 5 de gener a les 12:00h i podreu visitar-la fins al diumenge 26 en el següent horari:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Trobada Salut Mental

• 10 febrer 2023 - 10:00h.

• Saló d'Actes

Des del Comité Pro Salut Mental "en primera persona" i la Federació de Salut Mental de la Comunitat Valenciana, juntament amb ADIEM, han organitzat aquesta activitat, on es trobaran professionals i usuàris de diferents centres per desenvolupar diverses xarrades i activitats.

Accés amb inscripció prèvia.

Presentació logotip i activitats 50 aniversari Juniors Sant Josep

• 12 febrer 2023 - 12:00h.

• Saló d'Actes

Els Juniors Sant Josep d'Ontinyent celebren enguany el seu 50 aniversari i han preparat aquest acte per a donar a conéixer el logotip que els acompanyarà al llarg de tot l'any i quines seran les activitats que desenvoluparan per commemorar el seu primer segle de vida.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
                - El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
                Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI