CENTRE CULTURAL CAIXA ONTINYENT

És un centre propi que té com a objectiu acollir activitats de diferent natura tal com exposicions, conferències, xarrades, projeccions, concerts, cursos de formació, jornades, convencions, reunions i tallers, organitzades tant per Caixa Ontinyent com per altres col·lectius.

Disposa de sala d’exposicions, saló d’actes, sales de reunions, zona administrativa, dotats amb la més moderna tecnologia, així com cafeteria i jardí.

Aquest edifici és l’emblema del 125 aniversari de l’entitat i, des de la seua posada en funcionament al 2010, per la quantitat, dinamisme i versatilitat d’activitats que acull, s’ha convertit en un referent cultural i social a Ontinyent i a la comarca de la Vall d’Albaida.

AGENDA D'ACTIVITATS

Exposició "Hosanna"

• 9 febrer - 3 març 2024

• Sala d'Exposicions

L'ontinyentí Enrique Tortosa Gandia, ens presenta la seua col·lecció particular de 60 cartells amb imatges religioses que representen l'entrada de Jesús en Jerusalem de diferents localitats de tota Espanya.

A més, també s'exposa la imatge del Crist de la Pau, amb l'estandart, la creu guia i un dosel. I una imatge nova del Nostre Senyor Jesucrist.

Podreu visitar-la fins diumenge 3 de març en el següent horari:

• Dilluns a divendres: 18-21h.

• Dissabtes i diumenges: 12-14h i 18-21h.

Presentació projecte APS IES Pou Clar i ADIEM

• 15 febrer 2024 - 11:30h.

• Saló d'Actes

L'IES Pou Clar i ADIEM presenten un documental sobre l'Aprenentatge Servei que han treballat de manera conjunta amb l'alumnat del centre.

Conferència Unisocietat

• 15 febrer 2024 - 19:00h

• Saló d'Actes

Des de UV Societat arriben amb una nova edició de La Nau Gran. La conferència d'este mes serà "Digitalització bancària, nous mitjans de pagament i operativa segura en internet", a càrrec de Carlos Salvador, professor del Departament d'Anàlisi Econòmic de la Universitat de València.

Projecció curtmetratge Angoixa

• 16 febrer 2024 - 10:00h

• Saló d'Actes

ADIEM projectarà el curtmetratge Angoixa, que tracta el tema de la ludopatia. Acudirà l'alumnat d'alguns centres educatius d'Ontinyent i després de la projecció, hi haurà un col·loqui amb l'actor Marcos Cantó i un expert en el tema.

CONEIX ELS DIFERENTS ESPAIS

Saló d'Actes

El saló d'actes està pensat per a albergar actes com ara presentacions, xerrades, taules redones, conferències, etc.

• Planta principal

• Equipat amb instal·lacions tècniques i audiovisuals d'última generació

• Capacitat: 180 persones

Sala Previsora

Sala polivalent que permet realitzar diversitat d'actes, ja que les cadires poden llevar-se o ficar-se depenent de la necessitat de cada activitat.

• Primera planta

• Instal·lació audiovisual

• Capacitat: 60 persones

Sala d'Exposicions

Espai expositiu on poden fer-se exposicions de pintura, escultura, fotografia, cartelleria o qualsevol expressió artística.

• Planta principal

• Gran quantitat de llum natural

• Espai: 200 m2

Sala Cafeteria

Espai per exposicions més menudes o activitats que necessiten un espai diàfan. Possibilitat de col·locar cadires.

• Planta baixa

• Accés directe al jardí

• Espai: 180 m2

FORMULARI DE RESERVA

IMPORTANT:
                - El fet d'emplenar i enviar aquest formulari no garanteix la reserva de l'espai en qüestió. Una vegada rebuda la petició, li confirmarem per correu electrònic si és possible realitzar l'activitat el dia i l'hora sol·licitats.
                Si representeu una entitat pública (p. ex. Ajuntament), heu d’adjuntar un escrit de petició formal signat pel regidor o regidora de l’àrea corresponent.

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable: Fundació Caixa Ontinyent.

Finalitats: Prestació del servei sol·licitat.

Legitimació: Consentiment de l'interessat.

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades como s'explica en la informació addicional.

Informació addicional: Protecció de dades.

CORAL CAIXA ONTINYENT

T'agrada cantar? T'agradaria formar part d'una coral? La Coral Caixa Ontinyent busca noves veus.  Anima't a participar en les proves selectives!

Fes clic i emplena el formulari.

FORMULARI