NOTÍCIES

El sector tèxtil s'obri a l'economia circular amb un nou paquet d'ajudes

El sector tèxtil està a punt de rebre un nou impuls en la seua transformació cap a un món més sostenible. El projecte estratègic per a la recuperació i transformació econòmica (Perte) d'economia circular aprovat pel Govern fa un parell d'anys per un total de 492 milions d'euros, assignarà a esta indústria el 20% (100 milions). Les convocatòries es posaran en marxa en unes setmanes, i hi haurà un termini màxim d'execució de les inversions fins a juny de 2027.

Font: Cinco Días

Més de 3.400 pimes decidixen transformar la cadena de valor

Més de 3.400 pimes de 50 països diferents han decidit unir-se a la segona edició del programa de capacitació: “Proveïdors sostenibles” i ser proveïdores del canvi en tota la cadena de valor.

Este número ha superat qualsevol expectativa de participació esperat del programa de formació en sostenibilitat empresarial desenvolupat pel Pacte Mundial de l'ONU Espanya, Fundació ICO i ICEX España Exportació i Inversions.

Font: Pacto Mundial - Red Española

Llegir la notícia

Deu casos reals per aprendre a detectar el "greenwashing"

El Ministeri de Consum edita una guia sobre com han de ser els missatges sobre sostenibilitat que acompanyen als productes per a evitar multes de fins a 100.000 euros.

Els missatges sobre sostenibilitat són tan abundants en la societat actual que el ciutadà ja no sap si realment viu en l'era de l'amor verdader pel medi ambient o, no obstant això, és tot postureo. O millor, "ecopostureo". Hi ha un boom de bona voluntat i eficàcia per a no danyar l'entorn natural o una enorme campanya de màrqueting on les veritats a mig fer abunden?

Font: ABC